Шланги для асенізаторів

Шланг для асенізаторів AgroTech SE
Шланг AgroTech SE
Товар в наявності
Ціна: за запитом
Спеціальні ціни для оптових клієнтів
Армирование: ПВХ спираль
Материал: ПВХ

Шланги для асенізаторів в Києві і інших містах України

Ассенізаторская машина використовується для швидкої і безпечної транспортування рідких і напіврідких відходів. Для їх всмоктування і подальшої розвантаження потрібен спеціальний гнучкий ассенезаторскій шланг або рукав. Група компаній '' Піраміда '' пропонує вам купити шланг для асенізатора в Дніпрі та інших українських містах за допомогою інтернет-магазину. Саме такі шланги кращим чином підходять для використання в складних робочих умовах, коли рукав потрібно розташувати під певним кутом і він відчуває великі фізичні і механічні навантаження.

шланг ассенизаторский

Ціна на ассенезаторскіе шланги

Ціна на рукав для асенізаторської машини в Дніпрі сильно залежить від його розміру і матеріалів, використаних для створення такого гумотехнічного вироби. Велика частина моделей таких виробів виконується із спеціального каучуку, а їх конструкція посилюється спеціальної ПВХ спіраллю. Саме вона надає рукаву жорсткість, завдяки якій утримується форма вироби. Загалом, якісний шланг або рукав для асенізаторів в обов'язковому порядку повинен мати такими достоїнствами:

  1. Жорсткість. Виріб даного типу має добре тримати форму, так як під час використання воно відчуває на собі великі механічні навантаження і внутрішньо тиск ль транспортуються рідких і напіврідких відходів.
  2. Нейтральність. Рукав або шланг повинен володіти антикорозійними властивостями. Відходи часто мають досить агресивний хімічний склад і активно впливають на метали і інші крихкі матеріали. Наприклад, той же ПВХ і каучук добре переносять вплив аміаку та інших натуральних токсинів, зберігаючи при цьому свою структурну цілісність.
  3. Міцність. Рукав або шланг для ассенезаторов часто розміщується під кутом, при якому він відчуває великі навантаження. Тому ГТВ має бути максимально міцним, розрахованим на вплив тиску до 20 BAR.
  4. Легкість. Шланги для каналізації повинні мати невелику вагу, так як їх потрібно переносити і переміщати під час відкачування або скидання нечистот.
  5. Довговічність. Гофровані шланги для асенезаторской машини мають великий термін активного використання, і можуть прослужити не одне десятиліття. Це пов'язано з довговічністю і високою надійністю матеріалів, з яких робляться такі шланги і рукава.

Наша компанія пропонує вашій увазі широкий асортимент ГТВ від вітчизняних і зарубіжних виробників з перевіреною репутацією. У нашому інтернет-магазині ви можете купити рукав для асенізаторів за дуже доступною вартості. Оскільки ми спеціалізуємося на торгівлі через інтернет, нам не потрібно оплачувати дорогу оренду торгових приміщень і виставкових залів. Це, в свою чергу, позитивно позначилося на нашій ціновій політиці, завдяки якій кінцева вартість товару нижче, ніж в більшості звичайних міських магазинів. Вся продукція проходить суворий контроль якості, і гарантовано відповідає ГОСТам, які визнаються як в Україні, так і на міждержавному рівні.

шланг для ассенизатора

Як придбати шланги для асенізаторської машини в Дніпрі оптом

Щоб замовити оптову партію ассенезаторскіх шлангів та рукавів, зв'яжіться з нашими менеджерами за телефонами, вказаними на сайті. Також ви можете написати нам електронного листа або замовити зворотний дзвінок. Консультанти компанії допоможуть вам визначитися з типом ГТВ, який найкращим чином підійде для вирішення поставлених вами завдань. Також у нас можна замовити шланги і рукава для асенізаторів оптом з нестандартними технічно-експлуатаційними характеристиками. Ми самостійно випустимо партію товару за вашими кресленнями або за прикладом тестового зразка.

Іен Д. Кернс, президент sabine Surveyors Ltd, офіси в Корпус-Крісті, Х'юстоні, Порт-Артурі, Лейк-Чарльзі, Новому Орлеані, Мобілі та Порт-Канавералі.
Ян Д. Кернс з sabine Surveyors розглядає інспекції, сертифікацію та фумігацію зернових вантажів, що завантажуються в Мексиканській затоці США.

Чого очікувати

Зернові вантажі, що поставляються зі Сполучених Штатів, є строго регульованим товаром. За законом судна, які повинні перевозити зерновий вантаж на експорт, повинні бути перевірені двома незалежними органами влади, перш ніж їм дозволять навантаження. Перша-Федеральна служба інспекції зерна Міністерства сільського господарства Сполучених Штатів, повна назва, яка зазвичай скорочується до USDA-FGIS. Вони перевіряють чистоту трюмів, і вони хочуть переконатися, що вантажні відсіки і кришки люків чисті і сухі, без залишків попереднього вантажу, без окалини іржі або відшаровування фарби. Під час огляду їм також доручено визначити, чи не заражене судно будь-якими комахами або гризунами. По завершенні перевірки, яка зазвичай займає у команди з двох інспекторів близько двох годин на судні розміру Panamax, вони видадуть сертифікат про чистоту трюму, і судно буде дозволено до навантаження. Сертифікат дійсний тільки протягом зазначеного періоду часу і може бути відкликаний у разі зміни умов (наприклад, якщо залишити кришки люків відкритими під час зливи).

Друга пара очей, уповноважених оглядати судно, належить судновому інспектору Національного вантажного бюро. Він також зобов'язаний перевіряти Вантажні трюми на чистоту, але його увага також спрямована на конструкцію судна, щоб визначити, чи підходить конструкція судна для перевезення зерна, щоб звести до мінімуму вплив зрушень зерна. Він також вивчить буклет остійності судна, розрахунки остійності для передбачуваного вантажу і план навантаження, щоб визначити, чи достатня остійність судна для передбачуваного вантажу.

Під час тривалої подорожі при правильному поєднанні температури і вологості з яєць вилупляться яйця, що призведе до зараження вантажу різними небажаними комахами.

Після проходження цих перевірок судну дозволяється занурити передбачуваний вантаж. У процесі завантаження зерна часто відбираються, зазвичай приблизно кожні 20 хвилин, з завантажувальної стрічки. Зразки постійно аналізуються інспекторами Міністерства сільського господарства США для визначення якості вантажу і кількості сторонніх матеріалів, що містяться в кожному зразку. Результати цієї перевірки визначать клас вантажу, який буде відзначений в коносаменті. Завантаження буде зупинено, якщо при використанні цього процесу буде виявлено кисле зерно, заражене зерно або інше зерно, що не відповідає специфікації.

Незважаючи на всі ці процедури, можливо, навіть ймовірно, що яйця комах можуть бути присутніми в зерні. Під час тривалої подорожі при правильному поєднанні температури і вологості з яєць вилупляться яйця, що призведе до зараження вантажу різними небажаними комахами.

Єдиний спосіб впоратися з цим - обкурити зерно, щоб убити як живих комах, так і самі яйця. Фумігація пов'язана зі своїми власними проблемами, оскільки те, що вбиває комах, так само легко вб'є людей. Тому процес фумігації починається з (ще одного) огляду судна перед завантаженням, зазвичай незалежним інспектором, найнятим фумігатором. Інспектор огляне Вантажні трюми в пошуках умов, які дозволять фуміганту проникнути в приміщення, в яких будуть проживати члени екіпажу. Він буде шукати Магістралі, трубопроводи, провулки або інші способи зв'язку, де фумігант може мігрувати в райони, де він небажаний. Це особливо важливо в переборках між житловими приміщеннями або машинними приміщеннями і вантажними відсіками. Якщо такий буде виявлений, інспектор порекомендує, щоб він був належним чином і ефективно ізольований. Також перевіряються ущільнення на кришках люків, а проходи для доступу будуть позначені попереджувальними знаками і запечатані після нанесення фуміганта. Якщо передбачається використовувати систему " J " 1, всі необхідні трубопроводи і двигуни повітродувки повинні бути встановлені у вантажних відсіках до навантаження вантажу, щоб фумігант міг циркулювати по всій укладанні вантажу. Це створює додаткові витрати, і ці витрати перекладаються на вантажовідправника.

Обкурювання

При фумігації судна необхідно враховувати безліч факторів, включаючи конфігурацію трюму, щільність вантажу, ефективність герметизації і токсичність обраного фуміганта. Для фрахтувальника іноді фумігація є запізнілою думкою і витратою і зазвичай застосовується, оскільки це потрібно в договорі купівлі-продажу у зв'язку з вимогами до імпорту в країні призначення. У вантажовідправника виникає спокуса попросити у фумігатора" сертифікат " за ціною дешевше ринкової, і деякі компанії проводять лише поверхневу фумігацію для видачі необхідного сертифіката. Іноді вантажовідправник не хоче оплачувати витрати на нанесення належної дози фостоксину, а також на покупку і установку системи "J", щоб переконатися, що вантаж на 100 відсотків недопалений.

Найбільш поширеним використовуваним фумігантом є фостоксин (фосфід алюмінію), для початку роботи якого потрібно реагент. Повинно бути достатньо вологи, щоб ініціювати реакцію продукту, а температура зерна повинна бути вище 45ºF (7,2 ºC).

Найбільша компанія з фумігації в районі Перської затоки США має патент на систему "J". Інші фумігатори іноді використовують щось подібне. Таблетки фостоксину часто поміщають в рукави, які укладають поперек поверхні вантажу. Рукави поміщають весь фостоксин в трубку, схожу на носок, так що залишкова зола після утворення фосфіну може бути легко видалена через випускний отвір. Якщо ці рукави не будуть застосовані належним чином, кінцевим результатом може бути те, що весь фостоксин не вступить в реакцію, залишивши токсини на верхній частині укладання в випускному отворі. Якщо фостоксин не весь вступає в реакцію, то не утворюється достатньої кількості газоподібного фосфіну, тому достатня доза не застосовується. Однією з версій цього є мотузка для попередньої упаковки, яка розкладає таблетки в контейнері, схожому на мотузку, по верхній частині укладання. Різниця тут полягає в тому, що площа поверхні таблеток фостоксину більше схильна до дії необхідної вологи (реагенту) при зберіганні, що забезпечує кращу реакційну здатність. Це краще, ніж рукави, але дорожче. Фосфін повільно осідає. Якщо трюм погано герметизований, потік повітря всередині трюму може перешкодити йому опуститися і послабити ефективність дози.

Рекомендована мінімальна доза фостоксину становить 33 грами на 1000 кубічних футів простору (г/1000). Ефективна доза зазвичай становить 45 г / 1000. У деяких країнах діють правила імпорту, в яких вказується доза, а в Чилі, наприклад, потрібно 75 г/1000.

У тих випадках, коли фумігант заборонений країною імпорту, інспектор USDA-FGIS повинен бути свідком застосування фуміганта, але насправді це рідко буває. Капітану судна буде надана документація, в якій буде вказана правильне дозування. Його екіпаж цілком може перерахувати банки на палубі перед застосуванням, щоб переконатися в тому, що застосована достатня дозування. Вони дуже рідко це роблять.
У деяких випадках власники та / або клуби P&I наймали незалежних інспекторів для спостереження за процесом фумігації.

Іншим типом фуміганта є бромистий метил. Як фумігант цей продукт знаходиться на межі заборони в усьому світі, оскільки він шкідливий для озонового шару. Справжня причина, по якій він повинен бути заборонений, полягає в тому, що, на відміну від фостоксину, який виробляється з попереджувальним агентом, бромистий метил не має кольору і запаху і може легко вбити людей, якщо його неправильно нанести на добре знайдене судно. Коли він використовується, судно дійсно повинно бути евакуйовано на час, тому воно не є хорошим вибором для фумігації в дорозі. Що подобається в цьому деяким фумігаторам, так це те, що це дуже швидке вбивство – 48 годин. Система " J " не потрібна для цього фуміганта, оскільки він набагато важчий за повітря і приблизно в три рази важчий за газоподібний фосфін. Він дуже швидко проникає в укладку.

Шланги для асенізаторів Ціна в Україні

Шланги для асенізаторівЦіна
Шланги для асенізаторів AgroTech SE
Ціна